You are not logged in.

-=- Ogame.no søker Mod's -=- Ogame.no søker GO's -=-

Dear visitor, welcome to OGame.No - Norge. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

ElZeRo

Game Administrator

• "ElZeRo" is male
  • "ElZeRo" started this thread

Date of registration: Apr 1st 2010

• Send private message

1

Monday, January 23rd 2012, 11:04pm

Tid til "Nye tider" med en ny GameAdmin

Tid til "Nye tider" med en ny GameAdmin

Kære Community

Der er nu gået snart 2 år siden jeg trådte i stillingen som GameAdmin. Min intention dengang var udelukkende "midlertidigt" da jeg ikke er af Norsk afkomst.

Jeg fik så hurtigt "hyret" Killswitch igen til teamet, hvilket stadig er mig en glæde at han er der. Dog har han meget om ørene med sine studier, men jeg håber ikke det "forstyre" hans arbejde som SGO for meget..
Jeg var så, så heldig at få AirCrack i teamet, som også er norsk. Så nu var vi et team med 3 nordmænd...
Ja i undre jer sikker hvorfor jeg siger "3 nordmænd" :D .. men efter Killswitch kom "restlesz" jo, og hun vil blive min kommende afløser, hvilket glæder mig meget da jeg er sikker på hun er den rigtige til jobbet som min afløser.

Restlesz er en MEGET kompatent Ogamer, hun ved faktisk mere om spillet end jeg selv gør. Og derfor er det mig en stor glæde at give hende GameAdmin jobbet. Jeg er sikker på at hun vil gøre sit bedste i at opfylde opgaven som GameAdmin, og være der for alle brugerne når det brænder.

Endvidere vil jeg takke alt den support jeg har fået fra danske kolleger, som har være en meget stor hjælp.. En som skal have en rigtig stor tak er Lord Pawbino, som har været mig en tro følgesvend fra min tid som SGO i det danske Community.. Og ikke mindst Big som er GameAdmin der. Ham og jeg har altid arbejdet godt sammen, og har ALTID hjulpet hinanden på tværs af Dansk / norsk community. Han er dog ikke at finde i det norske team, men jeg er sikker på han ville have passet ligeså godt ind der som f.eks. Lord Pawbino og andre som har været der.

Som et "plus" på stregen, fik vi Disturbed og Prins123 ind i teamet., hvilket også glæder mig meget... Så nu er det Norske gameteam så godt som ved at være NORSK, hvilket er det rigtige..

Jeg ser dog fremtil at der kommer mere aktivitet/interesse fra de norskebrugere, så det norske Community kan blive 100% norsk.

Og endtil det sker, lover jeg at forblive i teamet(med mindre at andet er sagt) på den ene eller anden måde, så "vi" får det bedste udaf det :D

MVH
ElZeRo

PS: Da restlesz stadig spiller i univers 5 (barym), forbliver jeg GA i det univers.