Nej, men her er mit forslag (Forklar dig i kommentar)
0%
Ved ikke
Ny HOF, Advance TD og Allstar? Hej alle...
Det har været oppe før, men nu har mig og Unixion sat os ned og kikket lidt mere på det.
Men før vi indfører det vil vi være sikre på at i er enige med os.
Derfor opretter vi denne poll...
Det vi stemmer om: Der vil komme en ny mappe, eller en prefix, til ny startet, hvor de kan poste deres første ti kampe. (Under hvert univers)
Kamprapporter er til alle rapporter der er under 20% månechance.
HOF er til rapporter der er på eller over 20% månechance.
For at kalde sin rapport for Advance HOF skal den lyde på eller over 100 millioner i skade.
Der vil stadig være en Top10 ACS og SOLO i hvert univers som bliver opdateret af en Top10 keeper.
En samlet Allstar ACS og SOLO for alle universer.
Master of OGame vil gennemgå en mulig total ændring. Helt præcist hvad det indebærer er ikke helt besluttet endnu.
Men rekorder for hvert univers af bygninger, forskning, flåder, forsvar, kamprapporter, HOF rapporter (ACS og SOLO), Advanced HOF rapporter osv osv, vil blive beholdt og evt. tilføjet.
Events der har Master of Ogame, Advance HOF's og Alm. HOF's som omdrejningspunkt vil blive skabt og afholdt hen af vejen. Igen hvornår, hvad og hvordan er ikke besluttet endnu.
Så valgene er: Ja, det er præcist sådan, det skal være
Ja, men højere TD på HOF og Advanced
Ja, men højere TD på Advanced
Nej, men her er mit forslag (Forklar dig i kommentar)
Nej, alt skal være som det plejer
Ved ikke
Jeg kan ikke sige annet end at jeg syns det er eit meget godt forslag!
Har fightet for 20% HoF sålenge eg har vert her nesten ! så godt å endeleg sjå den komme gjennom..
20% HoF vil føre til at nesten alle med flåte kan lage HoF! Nybyrjarar, viderekomne alle! Dette vil føre til aukt aktivitet håpar eg verkjeleg
Ja jeg ved det... jeg skammer mig rent faktisk også. Det værste er at jeg føler mig som en integreret del i GF-regi når jeg melder noget ud der ikke holder
Giver lige besked om det en af de følgende dage...