This post has been edited 2 times, last edit by "restlesz" (Aug 23rd 2009, 2:05pm)
ja man har haft chancen, men man lærer ikke ogame så hurtigt, bare se på dem med 1 mill points ca. der er mange af dem der ikke ved hvordan man fser. tror ikke det hjælper at få en ny "noob" beskyttelse. men tror at dem der ved hvordan man spiller spillet og ved hvordan man fser. skal hjælpe de nye, ikke med ress, men med viden om hvordan man skal fs sikkert. for folk de angriber jo netop de små fordi de får mange ress af de store, og ikke ved hva de skal bruge dem til. jeg har været ude for at en person jeg sende 1 mill metal til, brugte dem på 500 RK, da han havde 200 points.Om du har 25/50k poeng så har du svidd av 25/ 50 mill enheter ress. Da syns jeg du har hatt mer enn nok god tid på deg til å lære deg det viktigste i Ogame, nemlig å fleetsave med ress ombord. Om du virkelig vil spille og går inn for å lære spillet så er du igang med fleetsave fra senest 10k poeng.
Jeg går for maks 25k poeng og maks antall follow ups...
Men så lenge det ikke er en "noobprotectiongrense som HINDRER høyt rankede spillere å angripe kommer dette til å skjære seg. Da blir det noen spillere som hjelper med ress. og noen som henter de billig fra "nybegynnerne".
men jeg siger bare ikke når jeg er 

This post has been edited 1 times, last edit by "Lero" (Aug 28th 2009, 6:05am)

Jeg er enig med deg her Meluin. Ville også gått for den profitten, det skal være et visst samsvar mellom ress og forsvar. Ingen poeng i å gi dem for mye ress.....da tilegner de seg ingen ferdigheter heller....det er en fordel å balansere income via gruver også...tilskudd til de mindre er vel mest tenkt på å få dem over den litt "kjedelige" delen av spilletEr enig med Arch her. Er liten vits å drunkne en nybegynner i ress slik at han ikke lærer det basiske med ogame og lærer å bygge opp sin egen konto. Litt ress hjelp til neste steg i ny og ne passer jo flott.
Skal si selv at hvis jeg kom til å spionere på en lavere ranked og funnet 3mill ress verdt i profitt på et angrep så hadde ikke jeg latt dette gå forbi meg.
Men å angripe for småproffit er ikke verdt å gjøre på annet en turtles eller høyere rankede spillere![]()
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH